Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Good Night and Good Luck!!!

Εισαγωγή:
Καληνύκτα και καλή τύχη!! Την τύχη στον ύπνο μου, τι την θέλω ρε φίλε? Τι να την κάνω ενώ κοιμάμαι...? Θα μου πείς τώρα, ο πάνσοφος λαός κάτι ξέρει όταν λέει "εσύ κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει"... Που δουλεύει? Πόσα παίρνει? Κοινωνικές ασφαλίσεις της βάζουν? Που τα τρώει? Σε μένα πάντος δεν έχει φέρει ποτέ τίποτε....η καριόλα..

Καληνύχτα και καλή τύχη
Καληνύχτα και καλή τύχη λοιπόν.... σε όλα όσα με καληνυχτίζουν, είτε από συνήθεια, είτε από βαρεμάρα, είτε από σιχαμάρα, είτε από σαρκασμό και ειρωνία.

Καληνύχτα και καλή τύχη και σε σένα, που είσαι εκεί γιατί φοβάσαι, που είσαι εδώ γιατί φοβάσαι, που είσαι πουθενά γιατί φοβάσαι..... γιατί φοβάσαι

Καληνύχτα και καλή τύχη στη πλάνη που με τόση αληθοφάνεια μας πλάνεψε...

Καληνύχτα και καλή τύχη στο αντίθετο ρεύμα που αποζητά την μετωπική, στο σημαιοφόρο που του βιάσαν την σημαία, στον κλώνο που έχασε τα ίχνη του πρωτότυπου....

Καληνύχτα και καλή τύχη ευγενική μου αγένεια, τολμηρή μου δειλία και ετρεροχρονισμένε μου συγχρονισμέ....

Καληνύχτα και καλή τύχη βήματα που με φέρατε ως εδώ, επιλογές που δεν επιλεχθήκατε...

Καληνύχτα και καλή τύχη αγάπες που δεν αγάπησα ποτέ, αγάπες που δεν με αγαπήσατε ποτέ...

Καληνύχτα και καλή τύχη χώμα που σε βάφτισαν αλλειώς, γη που σε τσιγγέλωσαν οι κληρονόμοι...

Καληνύχτα και καλή τύχη αγαπημένο μου παρελθόν....

Καλημέρα Έλμα, θα ήταν η ώρα του περιπάτου σου τώρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: